Faceți căutări pe acest blog

15 decembrie 2011

La masa: Programul nostru zilnic

Inca de la inceputul diversificarii am vrut sa il obisnuiesc pe micul Gogoshel cu un program destul de strict de masa si somn...si am reusit:
Programul zilnic al micului Gogoshel de 1,3 ani este urmatorul (cu variatii de jumatate de ora):

8.00 - Lapticul de dimineata 210 ml de lapte formula, vezi aici cum si de ce: papat cu lingurita



9.30-10.00 - Micul dejun - masa de fructe, care consta in: fructe in mix cu branzica/cereale/bicuitei (mai rar)..variante de meniuri de mic dejun pe care i le servesc eu piticului vezi aici



10.30- 11.30 - ora de joaca in parc/locul de joaca dintre blocuri

11.30/12.00 - 13.30/14.00 - somnicul de pranz

14.00 - Masa de pranz - iata cam ce ii dau eu la pranz aici



14.30 - 15.30 - iesit la locul de joaca (foarte rar iesim de 2 ori). Pana de curand ieseam dupa masa de ora 14, dar locul de joaca era pustiu..de putina vreme am inceput sa iesim dimineata (sunt mai multi copii afara) 

16.00 - Gustare: de obicei iaurtel sau un desert pe baza de iaurt.

17.00 / 17.30 - jumatate de ora de somnic

18.00 - Masa de seara. De la 1 an si un pic i-am introdus la masa de 18 un fel de mancare propriu zis(pana atunci iaurtul era masa de ora 18), pentru ca analizele il indicat un pic anemic si mi s-a indicat (de catre medic) sa ii dau mai multa carnita pe zi...dar, cred ca in curand vom renunta la aceasta masa si vom reveni la ceva mai usor pentru ora 18...adica un iaurtel.

20.00 - Lapticul de seara, papat, de asemena, cu lingurita


Intre mese nu rontaie nimic! Poate vreun mar...
Gogo nu cere niciodata de mancare, oricat de mult ar sta nemancat...poate si pentru ca nici nu are timp sa i se faca foame (la un asa program strict de masa)...Mentionez ca Gogo a stat intotdeauna perfect cu greutatea (intotdeauna pe medie, niciodata mai mult) si nu vreau sa depaseasca aceasta curba a perfectiunii...ma intereseaza sa fie sanatos!
Voi cum procedati?

Niciun comentariu: