Faceți căutări pe acest blog

4 decembrie 2011

Laptele se BEA sau se MANANCA??? - this is the question! :)

Gogo e un copil extraordinar, e un copil foarte dezinvolt, foarte vorbaret, sociabil si bun...dar este si foarte incapatanat cand vine vorba de un lucru, singurul lucru pe care nu am reusit inca sa il invat, singura problema careia nu i-am gasit inca solutia (si nici nu imi mai pun sperante ca voi reusi): refuza cu indarjire sa BEA laptele si il accepta doar papat cu lingurita..
Trebuie sa mentionez ca piticul meu a fost alaptat pana pe la 8-9 luni (s-a "intarcat" oarecum singur, singur a renuntat la suptul in timpul zilei si, usor, usor, si la cel din timpul noptii), asa ca am fost nevoita sa ii introduc laptele formula (pentru ca oricum nu lua in greutate suficient si analizele ulterioare mi-au dat dreptate) - dar asta este alta poveste (nu vreau sa nasc polemici in legatura cu alaptatul, pentru ca exista cateva mame bloggarite/facebookiste foarte indarjite cand vine vorba de acest capitol si "sar" imediat la gatul oricarei alte mame care nu (mai) alapteaza)...vom reveni cu amanunte.
Revenind la "problema" mea: in fiecare zi, dimineata si seara, mami serveste "la manivela", lingurita cu lingurita lapticul odorului...este extenunat uneori, desi nu asta ar fi problema, mai grav este ca inghitind laptele cu lingurita, inghite si foarte mult aer si asta ii provoaca de foarte multe ori greata..plus ca astfel, Gogo a renuntat si la mesele din timpul noptii, practic uneori sta si 12-13 ore nemancat, intrucat nu pot sa il trezesc la 12 noaptea sau la 5 dimineata si sa il aduc pe scaunul de masa sa ii servesc lapetele...ce frumos daca ar fi baut si el cu biberonul/canita lapticul culcat in patut, ca (aproape) orice copil de varsta luicare nu mai e alaptat..:)))
Am incercat tot felul de cani/canite (cu cioc tare cu cioc flexibil, cu pai, cu supapa) - in afara de mici victorii (cateva zile numarate pe degete cand a baut laptele dintr-unul din aceste recipiente), tot la lingurita am ajuns..
Am incercat tot felul de tipuri de lapte formula, chiar si lapte de vaca, dar nici un rezultat..
Pana acum Gogo a incercat sa pape lapticul cu lingurita, furculita, a avut chiar si o tentativa de a-l apuca cu degetelele (si nu intelegea de ce nu functioneaza metoda), dar cand vine vorba de BAUT laptele - nu am descoperit, nici acum, dupa 8 luni de zile, solutia...
Abia astept sa mai creasca putin sa invete sa bea laptele dintr-un pahar normal, macar...
Pana atunci, Gogo s-a oferit sa ma ajute si a propus o ustensila pe masura eforturilor...



2-3 polonice si gata laptele...:))))

S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Ce solutii ati gasit?


2 comentarii:

Daniela Theodor spunea...

Ce haios era aici :)

Oana Diaconu spunea...

Eu am avut aceeasi problema,la indigo ca a ta.diferenta e ca Sofia bea cu ceasca.Ea nu bea decat lapte de vaca pt ca mi a refuzat orice lapte formula si stand la tara bineinteles ca am o sursa de lapte proaspat.insa, asa cum spui si tu mi s a luat de body uri ude pana la pampers pt ca un sfert de lapte e pe ea.eu am intarcat o la 10 luni si dupa marea intarcare m am dus si i am luat o canita imediat in speranta ca ma scapa dumnezeu de chin,dar ,surpriza.....nu am reusit:))