Faceți căutări pe acest blog

18 ianuarie 2013

Chiftelute de dovlecei la cuptor pentru bebelusi (Retetele Nadinei)



Prietena noastra Nadina ne-a mai trimis o reteta senzationala: Chiftelute de dovlecei pentru bebelusi.
Mi-e ciuda doar ca am descoperit-o atat de tarziu (Gogo are 2 ani si 5 luni)...puteam sa il rasfat cu o astfel de reteta chiar de la 1 an sau chiar mai devreme..
Multumim frumos, Nadina! Nick este un pitic tare tare norocos cu o asa mamica!



Ingrediente
4 dovlecei
1 ou
150 g branza ( Philadelphia sau branzica de vaci)
4 linguri pesmet

Mod de preparare:
Dovleceii se spala bine, se taie capetele si se dau pe razatoarea mare.
Se pun intr-o sita, se acopera cu o farfurie si se pune o greutate deasupra. Se lasa cam 30 minute pana iese apa din ei. La mine nu prea a iesit ca nu am pus sare (nu folosesc sare inca pentru papa piticului), dar eu i-am stors si a fost ok.
 
 
 
Dupa cele 30 minute se pun dovleceii intr-un castron, se adauga restul ingredientelor si se amesteca bine. Daca vi se pare ca e prea zemoasa compozitia mai adaugati un pic de pesmet in compozitie; daca e prea tare mai adaugati putin lapte.
 
 
 
Se formeaza bilute pe care le turtiti un pic, se dau prin faina sau pesmet si se baga in cuptorul incins la 180 - 200 grade Celsius cam 20 - 30 minute pana sunt rumenite.
 
 
 
La jumatatea timpului de coacere trebuiesc intoarse.
 
 
 
Sunt delicioase. Eu am facut jumatate de portie si mi-au iesit cam 13.
Daca aveti in casa puteti adauga si 2 linguri de parmezan ras fin.
 
Pofta buna!

Niciun comentariu: