Faceți căutări pe acest blog

20 ianuarie 2013

Briose cu dulceata pentru copii - Retetele Nadinei

 
Aceste briose sunt fenomenale, sunt delicate si pufoase. Cred ca piticii mai mari vor fi incantati. I-am dat si eu strumfului si a papat tot.

Ingrediente:
125 g unt la temperatura ambientului
140 g faina
125 ml iaurt
2 oua la temperatura ambientului
2 lingurita praf de copt
coaja de lamaie sau portocala pentru aroma
Dulceata (eu am pus de visine facuta in casa de buni)

Se bate cu un mixer untul. Se adauga ouale unul cate unul. Se adauga iaurtul si coaja de lamaie si se amesteca cu o lingura de lemn. La sfarsit se incorporeaza usor faina. Eu le-am pus in forma cu gaura, dar daca nu aveti puteti folosi forma traditionala de briose.
 
 
 
 
Se baga in cuptorul incins 180 grade celsius cam 20 minute. Pentru control faceti testul cu scobitoarea. Se lasa la racit bine. Se adauga dulceata dupa gust.
 
 

Niciun comentariu: