Faceți căutări pe acest blog

22 ianuarie 2013

Nuggets de pui pentru copii - Retetele Nadinei

O reteta ce trebuie musai incercata!

Nadina ne recomanda: Nuggets de pui pentru copii






Ingrediente:
500 g piept de pui
80 g paine
1 catel usturoi
1/2 ceapa
Optional:
1 lingura mustar
2 linguri sos de soia
80 g faina
80 ml lapte
1 ou
1/2 lingurita drojdie praf
1 lingurita ulei de masline
Pesmet

Mod de preparare:

Se taie pieptul de pui si painea in bucati mari, se pun in tocatorul de la blender. Se adauga si ceapa taiata in patru si catelul de usturoi. Se actioneaza mixerul pana compozitia devine ca o pasta. Se formeaza mingiute ca la chiftelute pe care le turtim un pic.
 
 
 

Separat se face amesteca faina cu laptele. Apoi se adauga oul, drojdia si uleiul. Se amesteca bine. Se trec chiftelutele obtinute prin sosul de faina si apoi prin pesmet. Se baga in cuptorul incins la 180 grade Celsius circa 20 minute pana sunt rumenite. Trebuiesc intoarse dupa 10 minute.
 
 
 

Eu am facut 6 pentru pitic. La restul compozitiei am adaugat mustarul, soia, piper si un praf de sare si am facut si pentru noi.
Dupa ce s-au copt si racit se pot congela. Cand aveti nevoie se scot si se baga la cuptor 180 grade celsius cateva minute.
Ca si garnitura eu am pus si un cartof in cuptor, dar se poate face si un piure sau legume la abur.

Un comentariu:

Monica spunea...

Sunt excelente, nuggets-urile astea!! Eu le-am facut fara ou - Tudor e alergic la oua. Si-au iesit foarte bune. Am adaugat si-un pic de marar, putin unt topit, si le-am dat prin pesmet. Desi e foaaaaaaarte mofturos la carne, le-a mancat pe nerasuflate!! Sunt atat de fericita!!! O sa recomand reteta oricui!! Multumesc!!