Faceți căutări pe acest blog

26 februarie 2012

Cum incalzim mancarea gatita pentru bebelusi?

Voi cum incalziti mancarea pentru copiii? Nu ii gatesc proaspat la fiecare masa, in sensul ca ii fac supa, de exemplu, si ii dau cam 2 zile din ea..deci, trebuie incalzita..
De la primele zile ale diversificarii i-am incalzit mancarea in baie de apa (bain-marin)..in sensul ca ii pun mancarica intr-un bol mic de sticla (nu plastic!) pe care il introduc intr-o oala (pe care am sacrificat-o in acest scop) cu putina apa si ii incalzesc astfel mancarea..
..ceva de genul..




..si acum, la 1 an si jumatate continuu de aceasta maniera..
Procesul dureaza ceva (10 minute pana se incalzeste), dar prefer asa...evit sa ii incalzesc mancarea la microunde..doar daca am o super urgenta si nu mai am timp sa astept..
Pe viitor va trebui, probabil, sa imi achizitionez o olicica minuscula in care sa ii pot incalzi mancarea direct, dar pana atunci, voi apela tot la metoda bain-marin..
Voi cum procedati?

6 comentarii:

Sister spunea...

Buna ,eu am gatit pentru copil si inca gatesc la fiecare masa alt fel de mancare ,iar supa facuta la prinz este servita si seara....si tot asa...sunt cam 7 ani de cind am acest ritm la bucatarie...

digi sport live spunea...

Eu niciodata nu am dat mancare sau apa, ceai calda la copilul meuinca de mic, si acum are doi ani jumate dar niciodata nu a fost bolnav sau rosu la gat.

Minodora spunea...

Incalzesc in vase de plastic fara BPA la aburi. La fel de bine ar merge si recipiente din sticla. Tot astfel procedez si la decongelare. Mancand inca pasat imi este mai usor sa prepar o cantitate mai mare si sa o depozitez in borcanele la congelator.

Anonim spunea...

si cum i-ai dat mancarea? rece de la frigider?

tZU spunea...

bineintels ca nu rece, ci incalzita in baie de apa (bain-marin)..cum scrie mai sus..dooohhhh

Anonim spunea...

Anonim intreba pe Digi sport live cum da mancarea la copil, rece? si eu sunt curioasa daca zice ca nu i-a dat cald niciodata.