Faceți căutări pe acest blog

26 februarie 2012

Hai la teatru! Teatru de papusi!

Astazi am achiztionat bilete pentru teatru..teatru de papusi..
De mult timp intentionam sa merg cu Gogo - 1 an si 6 luni - la teatru de papusi (am prietene care si-au dus copiii chiar mai mici de cat Gogo)..
Asa ca mi-am facut curaj si am cumparat bilete la Teatrul Dino Piccolino..de fapt, am achizitionat un voucher de reducere (http://www.yabadu.ro/deals.php?id=351).. in mod normal biletul e 20 RON...
Asa ca, daca da Dumnezeu si totul merge bine, duminica viitoare, eu si Gogo vom viziona piesa Aventurile lui Morcovino!!! :)))




Sunt tare curioasa sa vad cum va reactiona piticul..piesa dureaza cam 40 minute sper sa aiba rabdarea necesara, dar sunt sigura ca va fi incantat, mai ales ca domnul Morcovel (din supa) este si cel care l-a convins in 2 zile pe Gogo sa treaca de la mancarea pasata la mancarea buacatele!
mai multe despre teatrul de papusi Dino Piccolino, aici.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu nu am fost multumita de aceasta trupa. Asta este. Data viitoare vom alege cu mai multa atentie.