Faceți căutări pe acest blog

23 februarie 2012

Supa crema de sfecla rosie cu piept de curcan

Eu i-am dat lui Gogo sfecla rosie (piure) de pe la 7 luni..i-am introdus-o putin mai devreme decat este indicat, dar el a tolerat-o foarte bine, plus ca ii si place foarte mult.
Astazi i-am pregatiti o supa crema de sfecla rosie cu piept de curcan de tara.
ingrediente folosite de mine
o sfecla rosie
2 cartofi mai micuti
o bucatica mica de telina (eu aveam la congelator)
praz
piept de curcan





Eu am fiert separat pieptul de curcan, desi nu era necesar.
Am pus la fiert sfecla rosie, cartofii si parzul, cu un sfert de foaie de dafin (am adaugat la final o floricica mica mica de cimbru, pentru arome, pentru ca eu nu am adaugat deloc sare).




Am servit cu putina smantana si carnea maruntita la blender.
Pofta buna, pitici!

Niciun comentariu: