Faceți căutări pe acest blog

10 aprilie 2011

Stocarea / congelarea mancarii pentru bebe


Eu ii gatesc lui Gogo in fiecare zi..
supa si piureurile de legume le prepar si pentru 2 zile, dar piureurile de fructe, sucurile de fructe i le gatesc pe loc,  cu cateva minute inainte de masa. E foarte obositor, intrucat pierzi practic toata ziua in bucatarie (preparat, gatit, spalat vase, hranit copilul – nici nu ai terminat si vine masa urmatoare), asa ca in curand o sa trec la o varianta foarte utila – congelarea unor mancaruri – varianta propusa si de americani.

Eu ii congelez carnita (este chinul lui Sisif sa fierbi cate 10 grame de carne o data la 2 – 3 zile, asa ca am apelat la congelare).
Foarte utile din acest punct de vedere imi sunt recipientele de stocare a mancarii sau chiar si tavita de gheata pentru congelarea carnii.
Seara scot din congelator recipientul cu carnita si il las sa se dezghete in frigider, iar inainte de masa il incalzesc in baie de apa clocotita.
Nu am folosit niciodata cuptorul cu microunde pentru incalzirea/prepararea mancarii lui Gogo si nici nu intentionez pe viitor.
Eu folosesc aceasta metoda pentru incalzirea mancarii piticului - bain-marin, chiar si acum, la 1 an si 8 luni.

3 comentarii:

Anca Diana spunea...

si eu sunt impotriva cuptorului cu microunde, prefer baia de apa clocotita, ca pe vremea mamei :)
la congelat am trecut si noi, ca e chinul lumii, intr-adevar
si iti mai recomand masina de spalat vase ;) face viata muuult mai frumoasa- eu am facut un calcul matematic, petreceam zilnic cate 30 minute cel putin la spalat vase, asa ca mi-am cumparat 3-4 ore pe saptamana :D

tZU spunea...

cata dreptate ai, Anca Diana! din pacate, al meu sotzior m-a convins - atunci cand am comandat mobila la bucatarie - sa nu achizitionam o astfel de masinuță..si acum, pierd mai mult timp cu spalatul vaselor decat cu pregatitul mancarii..pana la urma imi voi dota bucataria cu o masina de spalat vase!! ps. mai ales ca a vazut si el mesajul tau :))

Anca Diana spunea...

eu am schimbat mobila de bucatarie ca sa-i fac loc :))) si eu l-am convins greu pe Mihut, abia cand eram cu burta la gura si el trebuia sa faca toata treaba prin casa si se adunau mormane de vase am reusit :D acum recunoaste ca am avut dreptate, insa discutiile s-au mutat de la 'cine spala vasele' la 'de ce nu pui vasele in masina' :))) a noastra e micuta, cat un cuptor cu microunde, nici nu ocupa mult spatiu;cand ii trec lui Filip mucii va invitam sa o vedeti