Faceți căutări pe acest blog

14 iunie 2014

Primul concert - GASCA ZURLI!

Astazi, la 3 ani si 10 luni, am bifat primul concert..de altfel, acesta a cam fost si primul meu "concert" in adevaratul sens al cuvantului, in sensul ca l-am asteptat de zile bune si nu s-a intamplat doar sa ma aflu intamplator pe acolo si sa assist, ci m-am pregatit in mod asiduu dinainte...pentru GASCA ZURZLI!!!!
Alex e mare fan Gasca Zurli de la o vreme incoace si ma tot ruga sa mergem sa ii vada si el in persoana..Asa ca, astazi am participat la primul spectacol marca ZURLI si va asigur ca nu va ramane singurul!
Aceasta echipa este fantastica, minunata..pur si simplu am plans de fericire atunci cand l-am vazut pe Alex ca stia toate versurile cantecelelor (si eu habar nu aveam ca le stie) si canta ca un adevarat fan, am plans de fericire pentru minunata lume in care m-a readus Gasca Zurli, m-am umplut de fericire vazandu-i pe copii si pe parinti cum traiau momentul..Nu ai cum sa nu ii iubesti pe cei de la Zurli!
Si chiar daca mi-am petrecut ultima ora si jumatate tinandu-l in (semi)brate pe Alex cocotat de un gard in prima linie din fata scenei (ca sa nu piarda nimic), au fost cele mai frumoase momente din viata!
 
Va recomand din totul sufletul sa mergeti la un concert marca Zurli!
 
 
 
 
 






 

Niciun comentariu: