Faceți căutări pe acest blog

13 septembrie 2013

Junior la gradinita

Ne pregatim intens pentru prima zi la gradinita! Nu suntem la prima experienta in colectivitate, avem deja 1 an de cresa, pe care am absolvit-o magna cum laudae..Am vorbit intr-o postare anterioara despre cat de multumita am fost de cresa din sistemul Antante (de stat), pe care a frecventat-o Gogo.
De luni trecem, insa, la o noua etapa: schimbam cladirea, gradinita fiind intr-o noua locatie, cu noi colegi si doamne noi..Pentru a-l pregati sufleteste de aceasta schimbare, am mers in prealabil cu Gogo la noua "scoala" pentru a le cunoaste pe "Doamne" si a vedea noua clasa..a parut cat de cat incantat, nu a spus ca nu ii place, desi i-a scapat intr-o zi porumbelul referindu-se la gradinita ca fiind "scoala aceea urata"..
 
 
 
De cateva zile am inceput sa intram si in atmosfera de scoala..i-am achizitionat tot felul de carti si manuale de lucru pentru gradinita si lucram intens la "exercitii" de matematica..piticul e foarte incantat de noua activitate si placut impresionat de carti..
 
 
 
 
Va recomand caietele de lucru pentru matematica, incepand cu varsta de 3 ani (cat avem noi acum). Au 16 pagini, fiecare dintre ele continand un exercitiu de logica si matematica, cu poze frumos colorate. Eu am prins promotia cu transport gratuit la orice comanda de carti de la eMAG (care mai e  valabila pana pe 15 septembrie, cred), dar site-urile specializate pe asa ceva au des promotii cu reduceri sau transport gratuit.
 
 
 
 
De asemenea, va recomand si cartile cu Activitati pentru prescolari de la editura Teora, la fel, foarte creative si frumos desenate, pentru a-i atrage pe cei mici. Gogo recunoaste deja cifrele si chiar si numerele pana la 20 si stie sa prelucreze (desi nu constientizeaza ca face asta) operatiuni de adunare si scadere. Are o logica foarte buna si, desi nu imi place sa ma laud, chiar ii merge creierasul foarte bine la tot ce tine de partea mai "concreta": matematica, logica..
Cu desenatul si scrierea stam mai prost. Nu are deloc simtul artistic, nu stie/nu vrea sa respecte conturul formelor (desi le recunaoste perfect), ce mai, nu are deloc talent la asa ceva..:)
 
 
 
 
 
 
Avem emotii pentru prima zi de gradinita..La voi cum a fost?
Ce alte activitati / carti recomandati?


In alta ordine de idei, zilele trecute Gogo ne-a facut cea mai frumoasa declaratie:
Tu si Tati sunteti cei mai buni prieteni ai mei!
 
 

Niciun comentariu: