Faceți căutări pe acest blog

13 martie 2013

„Support Your Hero”, competiţia iubitoarelor de fotbal

Potrivit lui Camillo Regalia, profesor titular de psihologie socială la Facultatea de Științe ale Educației din cadrul Universității Catolice din Milano, ”femeile pasionate de fotbal, indiferent de țara de proveniență, s-au dovedit a fi mult mai concentrate asupra carierei lor, acordând totodată importanță distracției și familiei. Acestea sunt în principal femei tinere, moderne, interesate de tehnologie și viitor.
În fiecare țară, femeile pasionate de fotbal sunt femei care nu sunt ușor de mulțumit, care adoră provocările și muncesc pentru a-și atinge obiectivele. Acestea sunt femeile din prezent, îndreptate către viitor, dar ferm ancorate într-un context cultural și social bine structurat. Într-adevăr, aceste femei sunt o populație extrem de interesantă”
Aceasta concluzie a rezultat in urma unei cercetari efectuate de INDESIT în parteneriat cu GFK Eurisko, al carei scop a fost determinarea modului în care femeile percep fotbalul și care sunt valorile și stilul de viață al acelora dintre ele pasionate de fotbal. Aceste femei nu reprezintă deloc o comunitate mică, ca de exemplu în Italia, acestea însumează 47% din totalul populației feminine, adică 12 milioane de femei (un sfert din populația totală).
Sondajul a fost efectuat pe un eșantion reprezentativ de aproximativ 20 000 de femei din 5 țări europene: Italia, Franța, Anglia, Rusia și Turcia.
Studiul efectuat împreună cu GFK Eurisko a arătat şi că Franța, unde peste 40% dintre femei (aprox. 14 mil.) urmăresc regulat meciurile de fotbal la TV și 12% (aprox. 4 mil.) merg să urmărească meciul pe stadion, este una din țările în care femeile sunt puternic motivate de acest sport. În Italia, doar 1 milion de femei merg să urmărească meciul la stadion, în principal din dorința de a împărtăși aceași pasiune cu  partenerul lor. În Rusia, unde doar 4% dintre femei (aprox. 3 mil.)  sunt interesate de fotbal, a merge la stadion reprezintă un obicei doar al unei restrânse elite culturale, sociale şi economice, şi nu face parte din tradiţiile de masă.
 
Dragele mele, in ton cu amintirile mele despre tineretea mea microbista, ce spuneti daca ati avea oportunitatea de a oferi barbatilor din viata voastra cel mai frumos cadou: șansa de a deveni, fie chiar și pentru o zi, la fel ca fotbaliștii pe care aceștia i-au admirat dintodeauna.
 
 
 
 
Constientizand faptul ca în spatele oricărui iubitor de fotbal stă o femeie puternică, INDESIT - liderul producătorilor europeni de electrocasnice și sponsor al echipelor de fotbal F.C. Arsenal, A.C. Milan și Paris Saint Germain - lansează campania „Support your hero”, o competiție specială pentru fanii masculini ai fotbalului. Cu toate acestea, femeile vor fi cu adevărat protagonistele, ele având rolul de suporteri principali ai partenerilor și prietenilor lor care visează să devină fotbalișți faimoși.
In cadrul acestei campanii, barbatii au sansa sa-si indeplineasca visul si sa joace intr-unul dintre cele mai mari temple ale fotbalului international, stadionul San Siro, alaturi de fotbalisti renumiti ai echipelor europene de top A.C. Milan, F.C. Arsenal si Paris Saint-Germain, in timp ce partenerele acestora nu vor avea doar ocazia sa isi sustina eroii, dar se vor bucura si de o experienta exclusiva in capitala internationala a modei, Milano.
Ce trebuie sa faceti?
 
Româncele se vor putea înscrie în competiție pe Football.indesit.com sau pe pagina de Facebook, www.facebook.com/indesit , între 14 februarie și 15 aprilie 2013. Mecanism:
  • Femeile îl vor înscrie pe “Football Hero”-ul lor în concurs și vor construi un grup al fanilor împătimiți al acestuia. Fiecare erou va fi înregistrat alături de o fotografie, o descriere și un mesaj puternic de încurajare. După formarea și confirmarea grupurilor (numite Hero Spaces), “cuplurile” înscrise vor invita alți pasionați ai sportului să le devină fani și să îi susțină pe perioada competiției.
 
  • În prima fază, utilizatorii pot deveni suporteri ai unui anumit grup prin votarea preferatului lor. Un grup inițial de potențiali câștigători va fi selectat pe baza numărului de "like-uri" de pe site și de pe pagina de Facebook.
  •  
  • În a doua fază, fotbaliști de elită ai celor trei echipe de top din Europa, A.C. Milan, F.C. Arsenal și Paris Saint-Germain, vor evalua Grupurile Eroilor în termeni de originalitate, pasiune și eficacitate și îi vor selecta pe cei 33 de câștigatori ai concursului care vor zbura la Milano împreună cu partenerele lor.
 Succes, mamici si viitoare mamici iubitoare de fotbal.
 
PS. Daca va hotarati sa va participati la competitia "Support Your Hero", va rog sa reveniti , printr-un comentariu aici pe blog, cu numele cu care v-ati inscris in concurs.
 

Un comentariu:

eumiealmeu spunea...

chestia asta mi se pare super... eu mă uit cu soțul meu la meciuri, tot timpul - avem aceleași gusturi la echipa din străinătăte, dar complet diferite la echipa din țară.
nu pot să mă înham la propunere pentru că soțul este microbist de ... pat (preferă fotbalul admirat din cuib) și pentru că joacă doar cu prietenii lui de-o viață - n-are spirit de competiție, pentru că și-a tot rupt mâini și picioare, așa că s-a învățat minte.