Faceți căutări pe acest blog

1 februarie 2013

Placinta cu legume pentru copii - Retetele Nadinei


O idee excelenta de la mamica Nadina, care ne trimite retete delicioase din care putem sa ne inspiram pentru piticii nostri!

Ingrediente
1 kg cartofi
1 morcov
1 ardei
1 dovlecel
praz sau 1 ceapa verde
2 oua
100 g parmezan ras (daca nu aveti, inlocuiti cu cascaval)
150 g mozzarella
unt
pesmet
 
 

Mod de preparare
Cartofii se curata si se pun la fiert. Cand cartofii sunt fierti bine se zdrobesc ca pentru piure si se lasa la racit. Intr-o tigaie am pus la innabusit cu o cescuta de apa legumele taiate cubulete cam 10 minute pana cand s-au inmuiat, apoi le-am pus la racit. Cand s-au racit, am amestecat bine piureul, legumele, ouale, mozzarella si parmezanul (se pastreaza putin parmezan pentru pus deasupra placintei).
Am tapetat o tava de chec cu unt si 2 linguri de pesmet, am pus compozitia obtinuta, am nivelat suprafata cu o lingura si am presarat parmezanul pus deoparte. Am bagat in cuptorul incins la 180 grade Celsius circa 50 minute.
 
 
 

Aceasta placinta este fenomenala. Piticul meu de 15 luni a papat cu mare placere.
 
 
 

Pofta buna!

Niciun comentariu: