Faceți căutări pe acest blog

26 februarie 2013

Cosmetice profesionale



Scriam mai devreme intr-o postare despre o problema cu acneea aparuta inca din timpul sarcinii cu Fitzi. Am incercat tot felul de produse cosmetice atat din comert , cat si naturale.
Recent, am descoperit produsele MARIO BADESCU - un brand celebru de mult timp datorita vedetelor care folosesc produsele: Naomi Campbell, Cher, Martha Stewart, Jennifer Aniston, Natalie Portman, Gwyneth Paltrow.
 
Si nu mica mi-a fost mirarea afland ca acest Mario Badescu este de..origina romana.
Fiind atat chimist cat si cosmetician, Mario Badescu, roman la origine, a creat o gama de produse care a revolutionat lumea cosmeticelor, folosind doar ingrediente naturale si extracte botanice.
Salonul Mario Badescu a fost deschis in New York in 1967, unde Mario a inceput sa dezvolte gama proprie de produse cosmetice naturale. Nu a trecut mult timp pana cand rezultatele produselor si tratamentelor cosmetice au fost un real success pentru elita New York-ului si pentru celebritati de la Hollywood precum Oprah, Martha Steward, Cher, Jeniffer Aniston, Kate Moss, Eva Longoria, Natalie Portman, Sharon Stone, Sarah Jessica Parker si multi altii.
 
Eu am folosit Buffering Lotion de la Mario Badescu, care pur si simplu actioneaza ca un medicament si vindeca acneea. Am remarcat rezultate foarte bune, cosurile mi-au disparut..ce-i drept mai am cateva mici semne care asteapta vindecarea, dar important este ca acneea nu a reaparut!
Eu mi-am comandat crema de pe site-ul eMAG...da, pe site-ul eMAG gasesti inclusiv produse cosmetice..:)
Cosmeticele de la eMAG numără acum 1590 de produse dedicate hair styling-ului, îngrijirii corpului, a feței, a parului, make-up-ului, printre producători fiind mărci de renume precum Mario Bădescu, L’Oreal, Bruno Vassari, Schwarzkopf și mulți alții.
Nu este ignorata nici partea  masculina, pentru care se regăseste o serie de cosmetice profesionale din gama oferită de eMAG.
 
 
 
 
Asadar, ca tot vine Martisorul si Ziua Femeii..iata o sugestie pe care o putem transmite dragilor nostri barbati din viata noastra! :)


 

Niciun comentariu: