Faceți căutări pe acest blog

22 septembrie 2012

Bomboane Raffaello facute in casa

Gogo (2 ani) a descoperit gustul bomboanelor Raffaello..eu sunt innebunita dupa aceste delicatese si m-a vazut mancand, a cerut imperativ si m-a convins sa ii dau, vazandu-l cum saliva la propriu...
De ceva vreme ma tot batea gandul sa imi fac si eu, in casa, bomboane Raffaello..nu stiu de ce, dar amanam mereu acest demers, la gandul ca e o reteta complicata si neavand, niciodata, in casa toate ingredientele necesare..
De curand i-am cumparat lui Gogo migdale si alune de padure crude...Este mare mare fan..le adora la propriu! Asa ca, avand, in sfarsit pretioasele migdale in casa, m-am mobilizat si am hotarat sa incerc si eu sa fac in casa mult doritele bomboane Raffaello.
Mai ales ca Gogo a inceput cresa de o saptamana si vreau, in timpul cat stam acasa, mai ales in weekend-uri sa il "rasfat" cat de mult cu ceva bun..:)
 
 
 
 
 

Ce ingrediente am folosit eu:
lapte praf 250 grame
unt 200 grame
nuca de cocos 150 grame
zahar vanilat 100 grame
migdale si alune crude de padure


timp de preparare: 15 minute


Am pus untul lasat la temperatura camerei intr-un recipient..l-am zdrobit usor usor cu o lingura de lemn, dupa care am adaugat, pe rand, celelalte ingrediente.
 
 
 
 


 
 
Nu am respectat o ordine anume. Ulterior, am inceput sa framant la propriu aluatul, pentru a se omogeniza intreaga compozitie.
Dupa ce compozitia s-a legat, am luat si am modelat-o in forme sferice, in interiorul carora (unele dintre ele) am pus cate o migdala sau o aluna cruda de padure. Am "tavalit" bilutele delicioase in nuca de cocos si le-am lasat la rece in frigider. Eu am folosit nuca de cocos cu cateva particule colorate (nu am gasit alta in magazin).
Iata ce a iesit:
 
 
 
 
 
 
Piticul meu a fost fooooarte incantat de micile bilute colorate delicioase!
 
 
 

Niciun comentariu: