Faceți căutări pe acest blog

7 august 2012

Musaca de dovlecei cu piept de pui si smantana la cuptor (reteta pentru copii)

Astazi i-am pregatit lui Gogoshel (1 an si 11 luni acum) musaca de dovlecei cu piept de pui si smantana la cuptor.
iata ce ingrediente am folosit eu:
2 morcovi
3 ardei
piept de pui de tara fiert
1 ou
smantana
1 rosie
patrunjel
(putem improviza usor pe marginea ingredientelor)

Am fiert pieptul de pui de tara si l-am maruntit la tocatorul blenderului din dotare (piticul meu nu prea ii place sa mestece carnea).
Separat, am taiat dovleceii rondele si am dat prin razatoare / maruntit la blender: morcovii, ardeii, rosia.
Am preparat o compozitie din carnita si legumele rase si 1 ou si o rosie data prin razatoare. Eu nu adaug nici acum sare in mancarea piticului, vreau sa il obisnuiesc cu gustul simplu, nealterat de condimente si sare al legumelor. Am adaugat doar patrunjel (de obicei ii mai aromez mancarea si cu marar, tarhon, busuioc etc etc).





Am asezat intr-un vas yena dovleceii si compozitia respectiva in straturi. Am acoperit cu smantana si am dat la cuptor (180 de grade timp de 30 min). Nu am adaugat apa, pentru ca dovleceii isi lasa foarte multa apa.




La final am ras putin cascaval deasupra.

iata ce a iesit:




Pofta buna!


Niciun comentariu: