Faceți căutări pe acest blog

18 august 2012

Desene animate educative



De ceva vreme, am descoperit pe youtube o serie de desene animate educative in limba romana! Piticul meu este absolut fascinat de acestea..Sunt scurte episoade de 5 minute, care prezinta aventurile a trei prieteni dragi Nouki, Lola si Paco, explicand, in fiecare episod un anumit lucru/fenomen/emotie etc etc..
Din aceste episoade piticul meu (1 an si 11 luni) a invatat ce este ploaia, ce sunt norii, cum arata un melc si ce papa el, ce face o albinuta si de ce ne inteapa aceasta, ce inseamna "La multi ani!" si multe alte lucruri frumoase..
Vi le recomand cu mare drag, daca sunteti de acord cu vizionarea desenelor animate de catre copilasii vostri!






Iata cateva dintre episoadele preferate ale lui Gogo:


Ce este muzica?




Invatam sa numaram!




Despre culori.




Despre albine!


4 comentarii:

claudia_mami spunea...

si ficamea la 1 anisor se uita cu drag la paco,lola si etc acum vrea cu printese si jocuri ,pazzal pe leptop

CLAUDIA POPESCU spunea...

multumim ptr pont! foarte frumoase si educative! Rebeca mea are abia 1 an si 5 luni insa peste 2-3 luni vor fi f bune!

Earnonlineng spunea...

Beautiful stuffs, cv bien

claudia spunea...

sarumana pentru pont.....ca m-am saturat de pisicile aristocrate si 101 dalmatieni.....bogdi m-am innebunit cu pisicile si cainii astia....nimic altceva nu vroia....dar se pare ca acum e fascinat de nouky:)...mersi mersi