Faceți căutări pe acest blog

18 august 2012

Ce contine geanta unei mamici?


Suntem trei fete la parinti, iar asta a avut un oarecare impact asupra profilului meu, ca femeie...Mama ne-a indus, de mici, sa fim elegante, atat in gesturi, dar si in infatisare, outfit....Ne spunea asa (si ne spune, in continuare, de fiecare data cand are ocazia): "Nu haina face pe om, intotdeauna! Dar, de multe ori, haina face pe om!" - in sensul ca trebuie sa acordam  atentie sporita si modului in care ne prezentam, ca atare, in lume (nu doar caracterului si modului nostru de a fi, de a ne comporta)..Iar la capitolul aspect fizic puncta 2 elemente esentiale: pantofii si geanta. Pantofi si genti musai de calitate si musai din piele! piele naturala!
De aceea, intodeauna am fost adepta unui stil office-elegant..90% din timpul meu ma imbracam asa (pana a deveni mama) si asa ma si simteam bine in pielea mea..

De cand am devenit mama, sau mai bine zis, pe perioada celor 2 ani de stat acasa cu copilul, am trecut la un alt stil de imbracaminte, unul mai comod, cu talpa joasa, cu haine lejere...Mamicile stiu de ce! :) Am lasat deoparte pantofii cu toc inalt si gentile de dama elegante (pline cu oglinda, farduri, rujuri) si am trecut la balerini, pantaloni comozi, rochii lejere, geanta sport si chiar rucsac..ca si cum as pleca undeva pe munte..:)
Fiecare iesire cu copilul, la joaca, la restaurant, la medic, in supermarket presupune pregatirea si organizarea unui adevarat mini-bagaj..ca si cum am pleca intr-o mini excursie..




Asadar, ce contine geanta mea de mamica grijulie si pregatita pentru orice, la iesirea cu copilul (iesire de 2-3 ore):
1. Servetele. O multitudine de servetele uscate si Servetele umede
2. Scutec de rezerva si punguta de depozitare a celui murdar
3. Canita cu apa
4. Suzeta (pana sa reusim sa scapam de suzeta, aceasta era cea mai mare grija a mea!)
5. Biscuiti / un fruct / un iaurtel si lingurita - in eventualitatea in care deplasarea s-ar prelungi in afara orelor de program. eu sunt pur si simplu obsedata (si recunosc) in ceea ce priveste respectarea orelor de masa ale lui Gogo..de aceea imi programez iesirile doar in intervalele clar stabilite (pentru a ma asigura ca piticul serveste acasa mesele principale)

optional
1. Jucaria preferata sau orice alta jucarie (in anumite momente, orice jucarie, cat de mica, devine extrem de utila in acapararea atentiei piticului).
2. Aparatul foto..asa am fost pe faza si i-am surprins fiecare nazbatie a lui Gogoshel, inclusiv primii pasi :)

Geanta voastra ce contine, dragi mamici? :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

geanta mea contine: sticluta cu apa, ceva de mancare (incerc sa ies nu in timpul pranzului cand chiar nu-i pot da ciorba pe oriunde), servetele umede si uscate,o jucarie, bani, chei, telefon. sunt asa de multe.....deci contine ca si a ta....

claudia_mami spunea...

ufff am trecut de perioada penpers dar tot car in gentuta mea o sticla de apa ,servetele ,o bananuta , o jucarie care o ea afara dar mio pune in geanta sa o car si uite asa suntem noi mamicile mai elegante cu posetea ,geanta sau rucsac eu chiar nu mai dau prea multa inportanta acum .ma inbrac asa cum ma simt eu ,lejer .

Ada spunea...

Chiar daca utilitatea si functionalitatea este pe primul plan atunci cand vorbim de accesorii pentru mamici si copii, moda si frumosul nu inseamna ca se exclud, caz in care o geanta trendy multifunctionala pentru mamici din material de calitate si cu un design fashion este perfecta atunci cand vrei sa te accesorizezi cu stil.