Faceți căutări pe acest blog

17 ianuarie 2012

Da, sunt Facebook-ista....dar...

Da, sunt Facebook-ista!




De ce? Pentru ca, prin intermediul Facebook-ului:
- am reusit sa-mi regasesc prieteni si colegi vechi, vecini de care nu mai stiam de 10-15 ani si de care nu as fi putut sa dau prin nici un fel de alte mijloace
- tin legatura cu acestia si aflu ce s-a intamplat cu vietilor lor: pe unde lucreaza, prin ce tari straine au ajuns, daca s-au casatorit sau nu, daca au copii etc etc
- am ajuns sa cunosc persoane extrem de interesante, pe care nu as fi reusit sa le cunosc nicicum
- socializez mult mai usor si mai rapid cu toti cei pe care ii cunosc.



DAR:
- nu voi "da niciodata din casa", in sensul ca nu imi voi expune pe tapetul FB-ului viata privata
- nu voi dezvalui legaturi de rudenie cu alti utilizatori ai FB
- nu imi voi expune "pe afis" programul zilnic sau locurile pe care le frecventez (de genul: am luat masa la restuarantul x, ulterior am fost sa vizionez filmul x in mall-ul y, sunt in clubul x...etc etc)
- nu voi dezvalui optiunile politice pe care orice cetatean le are.

Niciun comentariu: