Faceți căutări pe acest blog

1 februarie 2012

Gogo si Comoara povestilor

Ma bucur ca Gogo (1 an si 5 luni acum) manifesta din ce in ce mai mult interes pentru carti. Atunci cand ne asezam in pat, isi aduce singur cartile si le rasfoim impreuna..de cateva zile, am inceput sa ii citesc povesti (am incercat sa ii citesc povesti inca de la cateva luni, dar nu era deloc interesat, nu avea rabdare sa asculte), de fapt mai mult ne uitam pe poze, ii explic ce se intampla in ele...si Gogo...adoarme in bratele mele, cu gandul (sper eu) la lumea frumoasa a lui Pinocchio, Alba ca Zapada, Scufita Rosie, Mica Sirena etc etc
Gogo nu are foarte multe jucarii, dar sunt impartite pe domenii...in dormitor ne petrecem timpul doar cu cartile si o casuta magica..
Nu are prea multe carti cu povesti (avem multe carticele cu imagini, special pentru copii) dar are o carte (Comoara Povestilor) pe care mami si tati i-au cumparat-o chiar dinainte de a veni pe lume..e o carte cu poze foarte frumoase, dar este foarte grea..are cel putin 1 kg..
E asa dragalas cand incearca sa ridice cartea aceea asa de grea si o cara cu atata greutate, aducandu-mi-o in pat sa citim impreuna...:)




prima oara cand Gogo a luat contact cu Cartea...avea 3 luni..:) sa speram ca isi va mentine acest interes..

Niciun comentariu: