Faceți căutări pe acest blog

3 ianuarie 2014

GUBAN - primul magazin propriu din Bucureşti

Guban..primele amintiri despre Guban, producatorul de incaltaminte care a creat pantofi inclusiv pentru Sophia Loren şi Elena Ceauşescu - le am din copilarie..de la mama..care, asa cum am mai spus de multe ori, a fost mereu adepta stilului clasic, elegant, feminin..
Ulterior, m-am reintalnit cu pantofii Guban prin facultate..stiind despre calitatea lor, mi-am achizitionat, tin minte, o pereche de pantofi Guban, din magazinul Obor..purtati si raspurttai, ei si-au pastrat eleganta de-a lungul anilor..  
Prin intermediul unor prieteni dragi din Timisoara am redescoperit, dupa ani si ani acest brand..tin minte ca am ajuns intr-o zi de duminica in fata portii fabricii de incaltaminte Guban si, inchis fiind, tanjeam ca un copil mic uitandu-ma prin geam, incercand sa surprind magia unei lumi magice..
 
Ei bine, producătorul de încălţăminte Guban din Timisoara s-a hotarat sa ajunga si in Capitala, deschinzand, de curand, în Băneasa Shopping City, primul magazin propriu din Bucureşti.
Potrivit reprezentantilor, că în următorii trei ani compania, aflata in plin proces de reinventare, are în plan să deschidă cinci magazine în mall – trei în Bucureşti, unu în Constanţa şi unu în Braşov sau Iaşi – şi mai multe în spaţii stradale
In curand, ne-au promis, vor deschide luna aceasta sau luna viitoare, primul magazin on line!
 
Asadar, Ladies, fiti pe faza!
 
my favourite ones:
 


 
 
 
 

Niciun comentariu: