Faceți căutări pe acest blog

31 mai 2013

Biscuiti de casa pentru pitici

Furând rețeta mamei soacre din Oltenia (care este neintrecuta intr-ale prajituritului), i-am pregatit lui Gogo, piticul meu de 2 ani si 9 luni, biscuiti pentru piticoti. Retetea este numai buna si pentru bebelusi, dar noi ne incadram asa cum spune Gogo, deja la categoria "sunt baiat mare!". :)
 
 
 
 
 
Iata ce ingrediente am folosit eu
1 ou
100 grame unt
faina fara gluten sau simpla
vanilie, scortioara
nuci macinate (daca nu sunteti de acord cu introducerea nucilor in alimentatia copilului dupa varsta de 1 an, retea poate fi adaptata foarte usor, excluzand nucile si adaugand, in schimb, banane, stafide, migdale, germeni de grau etc)
 
 



Eu nu am adaugat zahar deloc, intrucat piticul meu oricum nu se prea da in vant dupa gustul de dulce, asa ca nu vreau sa i-l induc tocmai eu..:)

Am amestecat untul, lasat in prealabil la temperatura camerei sa devina moale, oul si nucile, dupa care am adaugat faina cat cuprinde. Aluatul framantat astfel l-am lasat la rece 20 minute in frigider.
 
 
 
 
 
 
Apoi am intins aluatul si am taiat cu forme haioase (imprumutate de la jucariile lui Gogo) :). Am pus biscuitii in tava cu hartie de copt, si i-am introdus in cuptor preincalzit 10-20 minute la 180 grade, pana ce au capatat o culoare aramie.




Pofta buna, pitici!




 
Cu acest articol m-am alaturat campaniei Blogchef.ro – Gatim ce poftesti!, in care Andreea Patrascu, Cetin Ametcea, Sebastian Bargau si Radu Bazavan se lupta pentru titlul de „Blogchef”, powered by BEKO.

Un comentariu:

Cristina2307 spunea...

Buna,

Ai fost desemnat unul dintre cei 25 de castigatori ce vor primi un premiu surpriza in campania BEKO, pentru care ai scris articolul de mai sus. Pentru mai multe detalii, te rog sa ma contactezi la cristina@bakers.ro .

Multumesc.:)