Faceți căutări pe acest blog

12 aprilie 2013

La cresa: desenam, pictam, decupam

Gogo merge la cresa de la 2 ani..acum are 2 ani si 7 luni..merge din 14 septembrie 2012..prima saptamana a fost mai grea, cu acomodarea, dar acum e bine..e foooarte bine..
In fiecare dimineata, in drum spre cresa (mergem cu masina, eu conduc si el in spate, in scaunul de copii), trecem pe langa mai multe scoli si ii arata copiii care merg la scoala, iar el imi raspunde: "Asta nu e scoala mea!" - noi am folosit din start cuvantul "scoala", ca sa se invete copilul de mic si sa nu se incurce in atatea cuvinte: cresa, gradinita, scoala, after-school...etc etc
Inainte de a ajunge la cresa, din proprie initiativa, de parca ar fi stat si ar fi meditat tot drumul, imi spune conclusiv si categoric: "Imi place la scoala!"
 
Si nici nu ar avea de ce sa nu ii placa..de cand merge la cresa a invatat o multime de lucruri: stie cateva poezii, stie sa cante, a invatat singur sa decupeze cu foarfeca, sa lipeasca si sa faca "o felicitare pentru mama"..
 
 
 
 
Ii place sa deseneze dupa plansele de colorat..ii plac mai ales cele pe teme din desene animate (e fan Mickey Mousee) sau tot felul de animalute si plante..daca doriti sa descarcati gratuit astfel de planse, gasiti aici cateva foarte frumoase.
 
In fiecare zi au cate o activitate "instructiv-educativa": deseneaza, picteaza, decupeaza...sau recreativa: pun muraturi la borcan (asta a fost in toamna), au mai fost in vizita la Ferma Animalelor, fac cursuri de dans (o zi pe saptamana)..
 
Per total, sunt ma mult decat incantata de cresa unde merge Gogo si de tot ce a invatat in acest interval..Si daca ma intrebati la ce cresa merge Gogo, va raspund ca este o cresa de stat, dar cu un program care incearca sa puna accentul si pe tot ceea ce presupune conceptul de "educatie timpurie"..
voi reveni cu amanunte despre acest sistem de crese (in Bucuresti): crese de stat, dar cu dotari si cu "reguli" specifice creselor in regim privat.
 
 
 

3 comentarii:

iris spunea...

Baietelul este acum mai mare si m-ar interesa daca v-ati pastrat aceeasi parere despre cresele antante. Baietelul nostru va merge si el la cresa când voi incepe eu serviciul, in vara, iar antante pare o varianta foarte buna. Cu cat timp inainte l-ati inscris? Multumesc

Anonim spunea...

Salut,
Doresc sa aflu si eu raspunsul la intrebarea lui Iris, deoarece sunt interesata de inscrierea copilului intr-o astfel de cresa.
Exista si gradinite antante?Cum intentionezi sa faci trecerea catre o gradinita?
Multumesc!

Rodica spunea...

Salut,
Doresc sa aflu si eu raspunsul la intrebarea lui Iris, deoarece sunt interesata de inscrierea copilului intr-o astfel de cresa.
Exista si gradinite antante?Cum intentionezi sa faci trecerea catre o gradinita?
Multumesc!