Faceți căutări pe acest blog

23 martie 2013

Tombola cu premii de la MEDNET Marketing Research Center

 
Dragele mele si dragii mei, ce spuneti daca ati avea posibilitatea de a castiga o serie de premii în bani sau produse, avand, totodata sansa/oportunitatea de a va putea exprima opinia despre produsele şi serviciile de pe piaţa româneasca şi de a contribui la îmbunătăţirea lor în folosul consumatorilor?
 
In perioada 15.03.2013-14.04.2013 MEDNET Marketing Research Center desfasoara o tombola cu premii, prin crearea unui panel online , care are ca principal scop realizarea unei baze de date cu persoanele care sunt de acord să participe la viitoare sondaje online organizate de compania MEDNET Marketing Research Center.
Baza de date nou creată va conţine o serie de informaţii socio-demografice, printre care şi adresele de email ale respondenţilor. Informaţiile furnizate de respondenţi vor fi tratate cu maximăconfidenţialitate, însemnând că nu vor fi divulgate unor terţe persoane ci vor fi folosite în scop intern de compania MEDNET Marketing Research Center (pentru invitaţii la sondaje şi analiză statistică).

Dupa completarea acestui formular veti incepe sa primiti invitatii pentru participarea la sondaje.  Persoanele înscrise vor primi pe adresa de email declarată invitaţii la sondaje online desfăşurate de MEDNET Marketing Research Center. Fiecare sondaj online va fi însoţit de o nouă tombolă iar completarea chestionarelor primite pe email îi va înscrie la această tombolă.

 
 

In urma inscrierii in panelul online de respondenti (prin completarea acestui formular) veti avea sansa de a castiga o camera foto Fujifilm sau unul dintre cele 10 USB stick-uri de 4 GB.

 
 


De ce sa vă înscrieţi intr-un panel online?
•Veţi face parte dintr-o comunitate online de persoane cu acces la studii de piaţă actuale şi interesante;
•Vă veţi putea exprima opinia despre produsele şi serviciile de pe piaţa româneasca şi veţi contribui la îmbunătăţirea lor în folosul consumatorilor;
•Veţi avea şansa, la fiecare chestionar online completat, săcâştigaţi premii în bani sau produse, fiecare studiu desfăşurat de MEDNET Marketing Research Center venind şi cu o tombolă cu premii;
•Nu în ultimul rând, veţi cunoaşte mai bine ce înseamnămarket research şi cum contribuie acesta, prin contactul direct cu dumneavoastră, consumatorul final, la îmbunătăţirea activităţii companiilor, a produselor şi serviciilor oferite de acestea şi la cunoaşterea în profunzime a societăţii.

MEDNET Marketing Research Center este o companie de cercetare de piata care desfasoara permanent diverse studii de piata online si pe teren. Compania MEDNET Marketing Research Center este membră ESOMAR (The World Association for Research Professionals) și SORMA (Societatea Romana de Marketing și Cercetarea Opiniei Publice) fapt ce constituie o garanție în plus pentru calitatea serviciilor oferite.
 
 
 

Niciun comentariu: