Faceți căutări pe acest blog

8 martie 2013

Roviniete la eMAG: comanda si ai livrare imediata pe email

M-am nascut si am nascut in provincie, dar locuiesc in Bucuresti..mi-e dor de meleagurile natale si de fiecare data cand am ocazia, trag o fuga pe la ai mei..Lui Gogo ii place tare mult si a petrecut zile frumoase pe mealeagurile moldovenesti..
Circul doar cu masina...e un drum destul de lung pana acasa la ai mei, asa ca nu imi permit sa merg cu un copil mic cu trenul..
De fiecare data, inainte sa plec din Bucuresti, tata ma suna si, inainte de a ne ura Drum bun si de a ne cere imperios Sa nu va grabiti! Mergeti incet!, ma intreaba de rovigneta..si de fiecare data stau cu emotii si caut o benzinarie inainte de iesi din oras, sa ma asigur ca nu ma trezesc cu cine stie ce amenda...


  eMAG.romi-a venit in ajutor si, de curand, a lansat posibilitatea de achizitionare a Rovignetelor online, printr-un simplu click si cu livrare imediata pe mail.
Super simplu! Bravo lor!

Peste 10 zile planuiesc o excursie la bunicii moldoveni, cu Gogo si Fitzi si mami de Fitzi!
Yeayyyy!!!!


PS. Si daca va hotarati sa comandati vreodata ceva de pe site-ul eMAG.RO, Baby Gogoshel va roaga sa plasati comanda dand click de pe acest blog (de pe bannerul cu eMAG), care va va directiona pe site-ul EMAG. Nu va schimba cu nimic costul comenzii dvs, dar Baby Gogoshel va fi profund recunoscator si va va recompensa cu un zambet de toata frumusetea! Multumim! :)
 
 

Niciun comentariu: