Faceți căutări pe acest blog

10 februarie 2013

Crema de branza gen Almette cu verdeata - facuta in casa

Piticul meu e mare fan branzica gen Almette. nici o problema in asta, dar nu ma incanta ideea ca acest tip de branzica nu este 100% naturala, in sensul ca este trecuta printr-o oarecare procesare.
Avand norocul sa avem la dispozitie produse de tara proaspete (gaini, curcan, cas de tara etc), mi-am propus sa profit de acest fap si sa incerc sa il conving pe pitic sa pape cat mai santos, cat mai neporcesat.
Asa ca, avand in casa cas ducle de tara si smantana, mi-am propus sa ii prepar eu, piticului, vcrema de branzica preferata.



Ingrediente:
Branza de vaci dulce si proaspata / cas dulce de vaca sau oaie
Smantana din cea mai buna sursa
putin praz,
marar, patrunjel tocat
gogosar / ardei gras (optional)

Nu i-am adaugat sare. Evit, inca (desi piticul are 2 ani si 5 luni) sa adaug sare in mancarea lui. Pentru mai mult gust putem adauga cateva grame de telemea de vaca/oaie.


Am blenduit totul (pentru a avea o consistenta cat  ai fine) si i-am servit piticului.



Pentru a fi cat mai atractiva o putem servi in forme diverse.
Iata o idee aici

Se poate servi de la 9 luni.

Un comentariu:

Andreea B spunea...

foarte delicios