Faceți căutări pe acest blog

12 septembrie 2012

Rasfat urban cu Mamica Urbana

Astazi am beneficiat, prin amabilitatea Mamicii Urbane, de un adevarat rasfat urban!



Evenimentul nu putea veni intr-un moment mai propice, dupa o saptamana de deplasari prin toate colturile tarii, dupa stresul si emotiile primei zile de cresa pentru Gogoshel, dupa stresul provocat de apropierea intoarcerii la serviciu (peste 2 zile).
In cadrul acestui eveniment, gazduit de catre GETT'S Hair Studio si coordonat de Mamica Urbana, mamele bloggerite au avut ocazia de a se cunoaste la propriu (intr-un alt mediu decat cel online), de a socializa si de a impartasi momente frumoase si relaxante..Si, in plus, am fost rasfatate de echipa GETT'S, cu sfaturi si servicii de inalt profesionalism!
Aici am aflat despre sistemul de ingrijire in 3 pasi de la NIOXIN, apreciat de hairstylisti drept cel mai bun tratament impotriva subtierii si a caderii parului (problema cu care se confrunta majoritatea mamicilor dupa nastere), pe care l-am testat cu mare placere! Din ce ne-au prezentat expertii GETT'S, rezultatele sunt vizibile dupa aproximativ 3-4 spalari si aplicari ale tratamentului. In orice caz, de la prima aplicare, am ramas cu o senzatie incredibila, iar parul meu s-a simtit extrem de rasfatat..:)
 
 
 
 

 
Multumim, Mamica Urbana pentru aceasta ocazie minunata de a ne cunoaste noi, mamele bloggeritele, si de a ne simti minunat si de a ne reaminti ca suntem, inainte de toate, FEMEI! Niste femei frumoase, zambitoare, implinite!

Niciun comentariu: