Faceți căutări pe acest blog

17 mai 2012

Cel mai bun scaun de masa pentru bebelusi (raport calitate/pret)

 
Inainte de a incepe marele proces al diversificarii, cu vreo 2-3 luni ianinte, am pierdut ore pretioase pe internet documentandu-ma cu privire la cel mai bun scaun de masa pentru copil!
M-am documentat enorm, voiam sa aiba toate utilarile (de parca as fi cumparat o masina), uitand ca noi am crescut si am papat fara ca parintii nostri sa ne aseze in scaune de masa speciale, care mai de care mai utilate, unele adevarate ozn-uri, si, in primul ranmd, foarte scumpe!
Voiam ca viitorul scaun de masa sa aiba urmatoarele caracteristici:
  • sa fie reglabil in 5-7 pozitii;
  • Roti prevazute cu frane;
  • Husa speciala pentru copii mici;
  • spatar reglabil in 3 pozitii astfel incat copilul poate sa doarma in el (hai sa fim seriosi, de ce ar dormi copilul in scaun de masa si nu in pat?!!!)
  • captuseala impermeabila si detasabila (pentru a putea fi spalata)
  • tavita dubla si detasabila
  • cos pentru jucarii
  • roti si in fata si in spate (4 roti), pentru a putea fi deplasat usor etc etc
 
 
Intr-un final, ma hotarasem, in functie si de bugetul familiei, sa nu dam sub nici o forma mai mult de 300 ron pe el (doar nu ii luam scaun de masina, acolo merita, intr-adevar, investitia)...Pana la urma, am gasit un scaun de la Miniblu, care avea toate caracteristicile enumerate mai sus (foarte multumita de el) si pe care l-am achizitionat la un targ pentru bebelusi exact cu pretul de 300 ron, fiind in promotie, redus undeva de la 500 ron.
Toate bune si frumoase, l-am folosit incantati cam vreo 6 luni, pana cand am observat ca piticul incepea sa se ridice din el si sa escaladeze scaunul (noi nu am folosit niciodata centurile, mi se pare ciudat ca bebe sa pape incorsetat, de parca ar fi in avion), asa ca am achizitionat un alt scaun -  de la Ikea, din plastic si cu tavita care este PERFECT!

Scaunul de la Ikea Antilop este ideal, e din plastic, usor, se spala usor, cel mai practic, poate fi luat oriunde, se demonteaza imediat, se spala extrem de usor, incape in masina foarte bine..(spre desoebire de primul care e mult mai mare)...


Este cel mai bun scaun ever - din punctul de vedere al raportului calitate / pret - si sfatuiesc pe toate mamicile sa nu aruncti banii (decat daca nu aveti ce face cu ei) pe scaune sofisticate de 5-6-7- milioane etc etc..




Pont - Daca nu sunteti din Bucuresti si doriti produse de la Ikea, iata o solutie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu e deloc perfect. Poate sa dea cu capul de spatar fara probleme apoi sa planga 15 minute. Testat!

Anonim spunea...

au o husa -pt sacunel..e gonflabila..si noi ne intelegem f bine cu cel de la ikea :)