Faceți căutări pe acest blog

4 martie 2012

Supa de curcan cu legume

Ce poti face cu un piciorus frumos de curcan crescut la tara? supa de curcan cu legume..:)




Va spuneam ca de vreo 2 luni aproape piticul meu (de 1 an si 6 luni acum) a inceput sa accepte mancarea bucati..pana atunci accepta foarte putine alimente sa le mestece (mere, paine, biscuitei, cascaval -  cam ce ii placea mesteca fara probleme, ce nu - scuipa imediat).
Astazi i-am pregatit piticului supa de curcan cu legume: morcovel, telina, ardei rosu, cartofel, ceapa rosie (am pus eu, ca de asta veam in casa, desi eu sunt mare fan praz), suc de rosii facut in casa (fara srae), si verdeturi (marar si patrunjel). Cel mai mult ii place morcovelul din supa si eu il "pacalesc" ca ii dau in fiecare lingurita cate o bucatica de morcovel.




Eu am fiert carnea separat (pentru ca am o oala sub presiune unde fierbe extraordinar orice tip de carne), dar am folosit putin si din supa strecurata in care a fiert curcanelul. Carnea o adaug intodeauna exact cand ii incalzesc papica, pentru a avea o oarecare evidenta in ceea ce priveste cantitatea de carnita pe care o papa zilnic. Plus ca piticul inca face mofturei la bucatelele de carnita, asa ca trebuie sa o maruntesc in continuare la blender.
Ulei de masline nu am mai adaugat, intrucat ramasese ceva grasime de la pulpita de curcan in cauza.
Pofta buna!

Niciun comentariu: