Faceți căutări pe acest blog

28 martie 2012

Piure de spanac verde cu praz si cartof


Am norocul ca piticul meu de 1 an si 7 luni mananca cu mare placere spanacul (spre deosebire de mine, care nici nu pot sa gust din el).




Piticul adora urmatoarea combinatie - spanac verde, cartof si praz!
Este demential la gust, mi-am facut curaj si am gustat si eu si pot sa confirm ca prayul si cartoful confera un gust nemaipomenit si o textura minunata piure-ului de spanac.

ingrediente
 spanac verde (eu am folosit aproape 1 kg)
1-2 cartofi mici
1 praz
o lingura de ulei de masline




Spanacul l-am oparit timp de 3 minute in apa clocotita. Separat, am pus la fioert cartoful si prazul si am adaugat, atunci cand acestea au fost fierte, spanacul oparit.
Eu ii servesc acest piure in combinatie cu:
  • ou fiert
  • carne de curcan fiarta



Totul asezonat, bineinteles, cu putina smantana! (piticul meu adora smantana adaugata in mancare)

2 comentarii:

mariana spunea...

ft buna reteta ..si Emmei i-a placut ft mult...eu la fina am adaugat o lingurita de ulei de masline si parmezan

Haider spunea...

Excelenta ! Vlad a mancat din start vreo 200 gr. Eu la final i-am pus si putin lapte (ca la orice piure... :)