Faceți căutări pe acest blog

9 martie 2012

Album-jurnal dedicat copiilor nostri - cel mai frumos cadou!

Dupa ce piticul a implinit un anisor, noi parintii ne-am mobilizat si am creat pentru piticul nostru un album-jurnal cu povestea primului anisor din viata acestuia..
Am creat albumul ca o poveste, in care am adunat crampeie din viata noastra, a parintilor: cum ne-am cunoscut, cum a aparut piticul in peisaj, povestea nasterii lui, primele nazbatii din viata sa de bebelus, primele vacante la bunici si la mare, prima aniversare, petrecerea de mot!
Iata cateva fragmente din micul album..







Am lucrat intr-un program (CEWE FOTOCARTE), am creat singura acasa albumul, pentru ca am vrut sa il personalizez..dar sunt multe astfel de programe pe piata, iar pretul tiparirii unor astfel de albume variaza in functie de nr de pagini, de hartia folosita, de tipul de coperta etc etc
La final, am incercat sa transmitem piticului un mesaj care va ramane peste ani si ani si tare mult mi-ar placea ca, atunci cand va fi mare, piticul sa deschida albumul si sa citeasca cu mare drag ceea ce am incercat noi sa ii insuflam..





Mi-am propus sa ii creez un astfel de album-jurnal in fiecare an..sper sa ne tinem de cuvant..
PS. reprezinta o idee excelenta de cadou de suflet pentru bunici, nasi, prieteni, dar mai ales pentru copiii nostri care vor dori, peste ani, sa cunoasca povestea aparitiei lor pe lumea asta..asadar, mai bine renuntam la o jucarie mai scumpa si achizitionam amintiri care vor fi, cu siguranta, mult mai valoroase peste ani si ani..si ce e mai importnat, vor ramane!
Aminitirile se sterg cu anii, detaliile, amanuntele hazlii se uita (deja parca nu imi mai aduc aminte cu exactitate primele zile, luni din viata noastra in trei) de aceea este bine sa le asternem frumos pe hartie si sa le ilustram cu poze!




Niciun comentariu: