Faceți căutări pe acest blog

5 ianuarie 2012

Rodia - un fruct miraculos

Gogo a mancat pentru prima data rodie (la 1,4 ani) si s-a indragostit de ea. Eu i-as fi dat si mai devreme, dar cat a fost vara am profitat de fructele de sezon si abia acum cateva zile mi-am adus aminte de acest fruct miraculos.
De ce miraculos?

  • O singura rodie pe zi asigura 40% din doza zilnica recomandata de vitamina C pentru adulti, este bogata in acid folic si vitaminele A si E. Acest fruct contine de 3 ori mai multi antioxidanti decat vinul rosu sau ceaiul verde,
  • Intareste imunitatea persoanelor predispuse la infectii respiratorii frecvente,
  • Polifenolii si antocianinii, antioxidantii din rodie, pot incetini evolutia cancerului la prostata, intaresc sistemul imunitar si combat anemia,
  • Sucul de rodie este un remediu impotriva gripei, avand ca efect combaterea uneia dintre cauzele acestei boli, stresul oxidativ.


Foarte recomandat este si sucul de rodie, dar Gogo avand deja 1,4 ani mananca semintele una cate una. Eu ii spun ca sunt bomboane..:)

Niciun comentariu: