Faceți căutări pe acest blog

11 decembrie 2011

Ardei umpluti pentru bebelusi

I-am facut piticului meu de 1, 3 ani ardei umpluti..voiam sa mai diversific un pic mancarea, doar doar o manca si el nepasat...Mentionez din start ca nu am folosit carne tocata, ci carne de curcan de tara fiarta si maruntita la tocator..
Ce am folosit eu ca ingrediente (pot varia dupa preferinte):
  • ardei capia
  • carne de curcan foarta si maruntita la minitocator
  • foarte foarte putin orez
  • 1-2 morcovi dati prin razatoare
  • praz
  • marar
  • Nu am adaugat sare!






Am fiert ardeii intr-o oala cu apa cam 30 minute (nu foarte mult, pt ca la mine carnea era deja fiarta)



Nu arata excelent, dar gustul a fost minunat..
Nu prea am reusit sa il conving sa manance compozitia nepasata, asa ca am apelat la blender intr-un final..ati mai auzit de asa ceva?! - ardei umpluti pasati...:)))
La servire, i-am adaugat putina smantana! Gogo a savurat mancarea, desi scopul initial - acela de a-l convinge sa manance nepasat - nu prea mi-a reusit!



Niciun comentariu: