Faceți căutări pe acest blog

23 septembrie 2011

Trecem la etapa mancarurilor nebebelusesti: PASTE CU BRANZICA

Astazi mi-am luat inima in dinti si i-am pregatit piticului meu de 1 an si 3 saptamani o gustare nebebeluseasca, dar pregatita cu respectarea regulilor bebelusesti: paste cu branzica la cuptor.
Am fiert 100 grame de paste (bio) in apa. Separat am amestecat aprox 100 gr branzica de vaci facuta in casa cu 2 oua ( de la varsta de 1 an am inceput sa ii dau si albusul de ou, putin cate putin), putina esenta de vanilie si un gram de zahar (prima data cand i-am adaugat zahar intr-o mancare), am amestecat compozitia cu pastele si le-am bagat la cuptor (cu o lingura de unt, tapetat vasul).




am asezonat totul cu mure.
un adevarat deliciu!
de ce paste pentru piticul meu?
- reprezinta o sursa sanatoasa de carbohidrati, supranumiti combustibilul organismului
- greutatea lui imi permite (a fost intotdeauna pe curba de mijloc a greutatii)

Ce sunt carbohidraţii?
Carbohidraţii sunt substanţe nutritive care au ca principal rol furnizarea de energie pentru organism, în particular pentru creier, care este dependent de glucoză. În afară de carbohidraţi, există doar alte două clase de componente alimentare care furnizează energie (calorii): proteinele şi grăsimile (lipidele).

Niciun comentariu: