Faceți căutări pe acest blog

12 aprilie 2011

Actualitati in alimentatia sugarului

2 comentarii:

Alina M. spunea...

Buna,

In materialul acesta este interzis pestele copilor sub 1 an, iar in materialul cu Mihaela Bilic, spune sa dam sugarilor de 3-5 ori pe saptamana...

Iulia spunea...

asa este..tocmai de aceea, atunci cand am postat schema de diversificare am si specificat ca este un model "precaut"..am incercat pana la un punct sa urmez schema respectiva, pana cand mi-am dat seama ca pe la 7 luni nu prea aveam din ce alege pentru papa lui Gogo (practic puteam jongla doar cu putine tipuri de alimente)..asa ca eu am devansat cu o luna-doua termenele pentru introducerea alimentelor respective..Gogo va face in curand 9 luni si urmatorul aliment pe lista mea va fi pestele..ps. principiile mele privind alimentatia lui Gogo coincid in mare parte cu cele ale dr Bilic (de aceea am si "citat-o" pe blog