Faceți căutări pe acest blog

14 mai 2013

Lumea 3D a caietelor cu aplicatie AR Skag

De curand am aflat de existenta caietelor cu aplicatie AR Skag, care ofera copiilor posibilitatea de a intra in lumea minunata a animalelor, a pasarilor, experimentand magia unui mirific taram 3D. Copiii pot, asfel, vizualiza 3D o serie de animale si pasari pe care nu au posibilitatea de a le vedea in realitate.





De ce e nevoie pentru aceasta?

  • un caiet Skag AR (sunt 8 modele disponibile) la un pret accesibil - detalii aici,
  • un smartphone
  • să descarci aplictia Skag AR gratuit din Google Play sau App Store
  • să deschizi aplicația, să o postezi deasupra caietului și magia se va dezlănțui.

  • Iata o demonstratie, pentru a intelege mai bine cum functioneaza:


     
     
     
    Dupa ce vom testa acest caiet, vom reveni cu detalii..sunt tare curioasa cum va reactiona micul Gogo in fata unei astfel de lumi..

    2 comentarii:

    Camelia spunea...

    Interesante caiete, acum am gasit si eu un link de comanda. Cand am vrut sa finalizez comanda am descoperit blogalinitiative si asa voi primi un caiet gratuit, abia astept.

    Ioanes Vlad spunea...

    Foarte tare, nu am vazut niciodata un astfel de caiet. Are un pret, cat 20 de caiete.