Potrivit
lui Camillo Regalia, profesor titular de psihologie socială la Facultatea de
Științe ale Educației din cadrul Universității Catolice din Milano, ”femeile pasionate de fotbal, indiferent de
țara de proveniență, s-au dovedit a fi mult mai concentrate asupra carierei
lor, acordând totodată importanță distracției și familiei. Acestea sunt în
principal femei tinere, moderne, interesate de tehnologie și viitor.
În fiecare țară, femeile pasionate de
fotbal sunt femei care nu sunt ușor de mulțumit, care adoră provocările și
muncesc pentru a-și atinge obiectivele. Acestea sunt femeile din prezent,
îndreptate către viitor, dar ferm ancorate într-un context cultural și social
bine structurat. Într-adevăr, aceste femei sunt o populație extrem de
interesantă”
Aceasta
concluzie a rezultat in urma unei cercetari efectuate de INDESIT în parteneriat
cu GFK Eurisko, al carei scop a fost determinarea modului în care femeile
percep fotbalul și care sunt valorile și stilul de viață al acelora dintre ele
pasionate de fotbal. Aceste femei nu reprezintă deloc o comunitate mică, ca de
exemplu în Italia, acestea însumează 47% din totalul populației feminine, adică
12 milioane de femei (un sfert din populația totală).
Sondajul
a fost efectuat pe un eșantion reprezentativ de aproximativ 20 000 de femei din
5 țări europene: Italia, Franța, Anglia, Rusia și Turcia.
Studiul
efectuat împreună cu GFK Eurisko a arătat şi că Franța, unde peste 40% dintre
femei (aprox. 14 mil.) urmăresc regulat meciurile de fotbal la TV și 12%
(aprox. 4 mil.) merg să urmărească meciul pe stadion, este una din țările în
care femeile sunt puternic motivate de acest sport. În Italia, doar 1 milion de
femei merg să urmărească meciul la stadion, în principal din dorința de a
împărtăși aceași pasiune cu partenerul
lor. În Rusia, unde doar 4% dintre femei (aprox. 3 mil.) sunt interesate de fotbal, a merge la stadion
reprezintă un obicei doar al unei restrânse elite culturale, sociale şi
economice, şi nu face parte din tradiţiile de masă.
Dragele
mele, in ton cu amintirile mele despre tineretea mea microbista, ce spuneti
daca ati avea oportunitatea de a oferi
barbatilor din viata voastra cel mai frumos cadou: șansa de a deveni, fie chiar
și pentru o zi, la fel ca fotbaliștii pe care aceștia i-au admirat dintodeauna.
Constientizand
faptul ca în spatele oricărui iubitor de fotbal stă o femeie puternică, INDESIT
- liderul producătorilor europeni de electrocasnice și sponsor al echipelor de
fotbal F.C. Arsenal, A.C. Milan și Paris Saint Germain - lansează campania
„Support your hero”, o competiție specială pentru fanii masculini ai
fotbalului. Cu toate acestea, femeile vor fi cu adevărat protagonistele, ele
având rolul de suporteri principali ai partenerilor și prietenilor lor care
visează să devină fotbalișți faimoși.
In
cadrul acestei campanii, barbatii au sansa sa-si indeplineasca visul si sa
joace intr-unul dintre cele mai mari temple ale fotbalului international,
stadionul San Siro, alaturi de fotbalisti renumiti ai echipelor europene de top
A.C. Milan, F.C. Arsenal si Paris Saint-Germain, in timp ce partenerele
acestora nu vor avea doar ocazia sa isi sustina eroii, dar se vor bucura si de
o experienta exclusiva in capitala internationala a modei, Milano.
Ce
trebuie sa faceti?
Româncele se
vor putea înscrie în competiție pe Football.indesit.com
sau pe pagina de Facebook, www.facebook.com/indesit , între 14
februarie și 15 aprilie 2013. Mecanism:
- Femeile îl vor înscrie pe “Football Hero”-ul lor în concurs și vor construi un grup al fanilor împătimiți al acestuia. Fiecare erou va fi înregistrat alături de o fotografie, o descriere și un mesaj puternic de încurajare. După formarea și confirmarea grupurilor (numite Hero Spaces), “cuplurile” înscrise vor invita alți pasionați ai sportului să le devină fani și să îi susțină pe perioada competiției.
- În prima fază, utilizatorii pot deveni suporteri ai unui anumit grup prin votarea preferatului lor. Un grup inițial de potențiali câștigători va fi selectat pe baza numărului de "like-uri" de pe site și de pe pagina de Facebook.
- În a doua fază, fotbaliști de elită ai celor trei echipe de top din Europa, A.C. Milan, F.C. Arsenal și Paris Saint-Germain, vor evalua Grupurile Eroilor în termeni de originalitate, pasiune și eficacitate și îi vor selecta pe cei 33 de câștigatori ai concursului care vor zbura la Milano împreună cu partenerele lor.
Un comentariu:
chestia asta mi se pare super... eu mă uit cu soțul meu la meciuri, tot timpul - avem aceleași gusturi la echipa din străinătăte, dar complet diferite la echipa din țară.
nu pot să mă înham la propunere pentru că soțul este microbist de ... pat (preferă fotbalul admirat din cuib) și pentru că joacă doar cu prietenii lui de-o viață - n-are spirit de competiție, pentru că și-a tot rupt mâini și picioare, așa că s-a învățat minte.
Trimiteți un comentariu