Faceți căutări pe acest blog

3 iulie 2012

Supa crema de rosii pentru copii


Este sezonul rosiilor, asa ca trebuie sa profitam la maximum de aceste legume minunate. Asa ca am pregatit, astazi, o supa crema de rosii, serrvita cu putina smantana si crutoane.






Ingrediente
  • 1 kg rosii
  • 2 cartofi
  • 1 morcov
  • 1 ardei
  • 1 ceapa
  • 1 catel de usturoi ras
  • 2 linguri ulei de masline / supa de pui (eu am folosit 200 gr supa de pui de tara)
  • optional - patrunjel, busuioc, oregano, o foaie de dafin




Eu am taiat rosiile in doua, le-am ras pe razatoare (pentru a elimina pielita). Am taiat legumele cubulete, le-am pus la fiert in apa cat sa le acopere, iar spre finalul fierberii am adaugat pasta de rosii date prin razatoare si supa de pui. Am mai lasat sa fiarba, spre final am adaugat patrunjelul verde, busuiocul, usturoiul ras si am blenduit totul.
Iata ce a iesit:





Am servit-o cu crutoane (bucati mici de paine stropite cu ulei de masline si busuioc si lasate la cuptor 10 minute) si un dram de smantana!


Niciun comentariu: